Нова услуга за хората с увреден слух въведе НАП

Агенцията по приходите въведе нова услуга за хората с увреден слух. Става дума за онлайн платформа, която благодарение на жестомимичния видео превод им дава равен достъп до услугите.
Това безспорно ще улесни общуването със служителите, тъй като дава възможност за превод в момента с помощта на таблети. Служителят чува, а клиентът вижда преводача на екрана. Разговорът е в реално време и се осъществява благодарение на квалифицирани преводачи.
Според директора на дирекция „Обслужване“ в НАП Боряна Георгиева тази стъпка е важна, защото дава достъп на хората с увреден слух до качествени услуги.
Салоните, в които се предлага новата платформа са обозначени със специални стикери.
Редактор: Гергана Караилиева
Източник: nap.bg
Снимка: australia-australie.com
СТАТИЯТА е свързана към
- Социални услуги и потребители
- Хора с увреждания
- Естествени средства за лечение на намаляване и загуба на слуха
- Структура и функции на Националната агенция за приходите
- Издаване на персонален идентификационен код от НАП и НОИ
- Съюз на глухите в България
- Как да разговаряме с хора с нарушен слух
- Пчелният клей лекува старческа глухота
- E07.1 Дисхормонална гуша
- Бетовен избирал по-ниския регистър на нотите, за да компенсира на слуха си
- Двегодишните деца трябва да употребяват най-малко по 25 думи
- Български студенти разработиха приложение за хора с увреден слух – жестове заговарят с глас
Коментари към Нова услуга за хората с увреден слух въведе НАП