Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да накараме служителите да работят на пълни обороти

Как да накараме служителите да работят на пълни обороти

от 25 окт 2017г., обновено на 19 март 2018г.
Как да накараме служителите да работят на пълни обороти - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Въпросът как да бъдат мотивирани членовете на една фирма по начин, който ще провокира тяхната максимална посветеност в работата им, е важен за всеки работодател. А той трябва да е наясно, че благосъстоянието на компанията вълнува в най-голяма степен него и само една част от персонала му. Затова е нужно да мотивира непрекъснато служителите си да работят ефективно, използвайки знанията и възможностите си в максимална степен, като в същото време запазят позитивното си отношение към самия него като шеф и към фирмата. 

Следващите няколко правила със сигурност ще се окажат полезни както за началниците, така и за техните подчинени.

Метод "Морковът и тоягата": От понеделник до четвъртък напомняйте на служителите, че е нужно да работят колкото може по-ефективно, а целите, които си поставят да бъдат много по-високи. Ако правите това по няколко пъти четири дни в седмицата, е възможно да постигнете както по-висока производителност, така и напрежение, та дори желание за напускане. Затова в петък съберете екипа и благодарете на всеки за добре свършената работа. Може да изпратите и благодарствени писма по електронната поща. Бъдете сигурни, че в понеделник хората ви ще са готови за нови предизвикателства, защото добрите думи им носят чувство на удовлетворение от работата и показват, че ги цените.

Метод "Примамка": Научете кое е най-привлекателното за всеки от екипа ви. Например, знаете, че някой от служителите ви има нужда от повече средства. Обещайте му премия, ако извърши повече работа, отколкото обикновено. Бъдете сигурни в резултата, защото логиката е добър съветник, но емоциите са по-ефективни.

Метод "Ново": Може би един от най-лесните начини да бъде повишена значително производителността, е да бъде променена работната среда. Затова се изисква само желание и малко време. Пренаредете мебелите в офиса, променете мястото, където провеждате оперативките. Могат да ви хрумнат и други идеи, но най-важен е елементът на изненада.

Метод "Демокрация": Служителите работят за вас, но не са ваши роби. Всеки един от тях има чувства, мнение и иска да бъде чут. Винаги се интересувайте какво мислят те за бъдещето на компанията. Не е нужно да реализирате винаги идеите им, но е от голямо значение да разговаряте по темата, защото винаги може да се появи решение на сложен казус или изход от ситуация, с една дума нещо, за което вие не сте се сетили.

Метод "Общи цели": Поискайте служителят да ви разкаже какви са личните му цели за следващата година. Помогнете му да ги реализира. Когато помагате за решаването на лични проблеми, вие влияете положително върху производителността на работещите. Запомнете, че хората продължават да смесват живота и работата, в този смисъл колкото по-добре живеят, толкова по-добре работят.

И накрая - не забравяйте за нещо толкова просто, но и толкова важно. Контактувайте по-често със служителите си. Ако се грижите за тях като за приятели, те не само ще работят отдадено и вдъхновено, но и ще го правят с радост. А това ще се отрази със сигурност на компанията, която ръководите.

По статията работи: Гергана Караилиева

Източник: smartsourcing.ru

Снимка: infinite11s.com

Още по темата:
  • Как да накараме служителите да идват навреме на работа Как да накараме служителите да идват навреме на работа
  • Как да се подготвим за провокативните въпроси по време на интервю за работа? Как да се подготвим за провокативните въпроси по време на интервю за работа?
5.0/5 1 оценка

Продукти свързани със СТАТИЯТА

СЛЕДВАЩИЯТ РАЗГОВОР - ДЖЕФЕРСЪН ФИШЪР - ХЕРМЕС
23.37лв. / 11.95 €

СЛЕДВАЩИЯТ РАЗГОВОР - ДЖЕФЕРСЪН ФИШЪР - ХЕРМЕС

Нов

Коментари към Как да накараме служителите да работят на пълни обороти

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Как да накараме служителите да работят на пълни обороти
    www.framar.bg 
    на 03 November 2025 в 15:34
    Коментирайте "Как да накараме служителите да работят на пълни обороти"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Добрите практики
  • Ръководство: Как да...
  • Стратегии за успешна комуникация с хора, страдащи от деменция
  • Как да се справим с "трудните" хора в живота си
  • Флейкинг: Защо все повече хора отменят срещи в последния момент
  • Пет комплимента за всяка критика: Ключът към здрави взаимоотношения
  • Видове невербална комуникация
  • Каква е правилната техника за създаване на очен контакт
  • Междуклетъчна сигнализация
  • Изкуството на интимната комуникация
  • 15 полезни фрази за разрешаване на конфликти
  • Четирите основни правила за успешна комуникация
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Оана Георгиу – от създател на детската онкоболница до поста вицепремиер на РумънияОана Георгиу – от създател на детската онкоболница до поста вицепремиер на Румъния

Оана Георгиу – от създател на детската онкоболница до поста вицепремиер на Румъния

от 03 ное 2025г.Прочети повече
Какво представлява левковорин, одобрен от FDA за лечение на аутизъмКакво представлява левковорин, одобрен от FDA за лечение на аутизъм

Какво представлява левковорин, одобрен от FDA за лечение на аутизъм

от 03 ное 2025г.Прочети повече
Микроваскуларна ангинаМикроваскуларна ангина

Микроваскуларна ангина

от 03 ное 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 3 дни, 4 часа и 31 мин.

Гадене и лека болка сред преглед при гинеколог

преди 13 дни, 44 мин.
Всички

АНКЕТА

Пушите ли?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

СЕРАВЕ ИЗМИВАЩА ГЕЛ - ПЯНА 1000 мл

ГРАСБЕРГ ВИТАМИНИ ЗА КОСА, КОЖА И НОКТИ капсули * 120

НОРСАН ОМЕГА-3 капсули * 120

Л'АНДЖЕЛИКА ДУШ ГЕЛ И ПЯНА ВАНИЛИЯ И КАКАО 500 мл

СТОМАХОН БИОТА капсули * 30

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

БЕТЪР Ю ИНТРА - ОРАЛЕН СПРЕЙ С ВИТАМИНИ D3 + К2 12 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 ное 2025г. в 12:25:06

АРНИКА МОНТАНА 15 СН

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 ное 2025г. в 12:15:04

МАЛТОФЕР перорални капки, разтвор 30 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 ное 2025г. в 12:12:37

ЕНТЕРОЛ прах за перорална суспензия 250 мг * 20

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 ное 2025г. в 12:11:02

ФЕМИН таблетки * 120 ТОШКОВ

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 03 ное 2025г. в 12:09:18
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival