Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Полезни техники, когато обучаваме хората да разговарят добре по телефона

Полезни техники, когато обучаваме хората да разговарят добре по телефона

Полезни техники, когато обучаваме хората да разговарят добре по телефона - изображение

Телефонната комуникация определено може да бъде причислена към факторите, важни за доброто развитие на бизнеса. Уменията да водим полезни бизнес разговори са незаменими, а техниките които може да откриете в тази статия, биха могли да ви помогнат да се усъвършенствате.

1. Запишете се в обучителни програми, за да развиете комуникационните умения, които ще ви отличат като добър професионалист. Друга добра алтернатива са индивидуалните или груповите курсове. Те са доста полезни, тъй като предоставят възможността да се свържете с различни хора, да упражнявате забавни ролеви игри, изграждащи индивидуален подход при воденето на телефонен разговор.


2. Избягвайте да се обучавате чрез записани телефонни разговори, тъй като това е доста старомоден метод, който би могъл сериозно да злепостави хората, които са ги провели, особено ако те не са били наясно, че са записвани, когато са разговаряли по телефона.
 
3. Тонът, с който разговаряте по телефона би могъл да предопредели нивото на общуване със събеседника ви. Когато общувате с околните приятелски и топло, възможността да изградите трайни контакти с хората "зад слушалката", се увеличава значително. Гласът ви трябва да звучи професионално и да е достъпен, за да могат събеседниците да реагират на вашия тон на говорене.



4. Упражнявайте ролеви игри, пресъздаващи телефонен разговор. Преминете през всички етапи на телефонното обаждане – от поздрава при стартирането на събеседването до пожеланието за приятен ден, като експериментирате с вашата култура на телефонна комуникация, за да можете в бъдеще да реагирате адекватно на различните индивидуалности на хората, с които ви предстои да говорите по телефона. Това умение е безценно, тъй като ще ви научи как да постъпвате във „форсмажорни” ситуации и ще ви позволи да анализирате поведението си.

След като играта приключи, отделете време, за да обсъдите начините, по които сложните казуси биха могли да получат лесни, креативни и полезни решения. Това е забавен и ефективен начин да се „провери” дали обучението ви да водите телефонни разговори е постигнало добър резултат.






Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиПсихологияЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлНовиниЛюбопитноОбразованиеИнтервютаСпортИстория