Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да разберем, че се справяме добре на нова работа – 2 част

Как да разберем, че се справяме добре на нова работа – 2 част

Как да разберем, че се справяме добре на нова работа – 2 част  - изображение

Цялата истина е там, че понякога няма място за чудене, защото доброто професионално представяне .. си личи. И все пак: хората са склонни да се съмняват в себе си – особено ако се намират в ново професионално амплоа или когато рядко чуват онези думи, които, да си го признаем, всеки обича да чува – "Браво на теб!". Затова в редовете по-долу ще изброим няколко издайнически ситуации, формулирани от американката Кат Бугард, които би трябвало да елиминират съмненията за нула време и да вдъхнат увереност във всеки служител.

Работодателят ви не се страхува да ви делегира свои ангажименти, дори – напротив, често го прави

"Ще се погрижиш ли за това, ако обичаш?" е въпрос, който чувате няколко пъти в седмицата. Може би става дума за повече от добър знак. Защото: ако мениджърът ви се нуждае да поемете някакво негово задължение (и вие по правило сте първият човек, към който той/тя се обръща), значи определено ви има доверие, макар директната похвала да не присъства в комуникацията помежду ви.

Предоставена ви е свобода сами да контролирате дейността си

Знаете, че когато някой започва нова работа, представянето му в организацията обикновено стриктно се наблюдава /или поне на повечето места е така/ от конкретен отговорник, който трябва да сигнализира при проблем или да съдейства за разрешаване на определен казус. Помните ли кога обаче за последно се случи някой да се намеси в дейността ви? Ако от немалко време ръководите самостоятелно проектите си, без каквато и да е била намеса в тях, вероятно имате добра причина да почерпите – показали сте, че на вас определено може да се разчита.

Натоварват ви с "мисията" да представлявате компанията

Винаги може да сте сигурни, че сте значим кадър във фирмата си, ако ви изберат да присъствате на важна среща с партньори и сътрудници; да комуникирате с медии или с други организации. Все пак, не всеки служител получава подобна привилегия, нали!

В крайна сметка, независимо от спецификата на изброените в тази и в първа част ситуации, посланието е едно – справяте се отлично. С времето похвалите могат да намалеят, но не приемайте това от раз за нещо негативно – може би приносът ви във фирмата е очевиден и просто няма нужда от допълнителна "реклама". Така че, вместо да си причинявате излишни тревоги, продължавайте в същия дух и развивайте смело професионалните си качества.

Успех!

По статията работи: Красимира Костадинова

Източник: themuse.com

Снимка: freeimages.com/FOTOCROMO

Още по темата:

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиНовиниЛюбопитноАнкетиНормативни актовеЛайфстайлПсихология