Framar.bg 0
В целия сайт
В целия сайт
Е-аптека
Продукти
Медия
Здравни новини
Любопитно
Интервюта
Презентации
Научни публикации
Видео
Анкети
Енциклопедия
Заболявания
Симптоми
Анатомия
Алтернативна медицина
Медицински изследвания
Лечения
Физиология
Патология
Ботаника
Микробиология
Медицински журнал
Фармакологични групи
Справочник
Специалисти
Здравни заведения
Образование
Спорт и туризъм
Аптеки
Здравни организации
Нормативни актове
Производители
Кл. пътеки
Здравни проблеми
История
Хранене
Храни и ястия
Хранителни съставки
Хранене при
Диети
Рецепти
Е-тата в храните
Съвети
Lifestyle
Спорт
Психология
Соц. дейности
Интерактивни
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Клинични пътеки Нормативни актове Производители Образование Спорт и туризъм Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Партньори Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да разговаряме

Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да разговаряме

от 29 юни 2016г., обновено на 15 март 2017г.
Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да  разговаряме - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Отказът да водим телефонен разговор би могъл да бъде направен дори по време на самото събеседване. Причините за подобна крайна проява в поведението може да са няколко. Възможно е да са настъпили значителни организационни промени, да са възникнали проблеми, конфликти, вътрешнофирмени кризи, изискващи от професионалистите да преустановят телефонната комуникация. В зависимост от конкретната ситуация това прекъсване би могло да стане с или без обяснение и извинение или с „полуобяснения” от типа на: “Не мога да продължа да говоря. В момента се случва нещо важно. Ще звънна впоследствие и ще обясня за какво става дума”.

Отказът на вече стартирал разговор би могъл да се направи и когато отсрещната страна започва да ни губи времето и да ангажира вниманието ни с несъществени подробности. Логично е да предупредим човека, който ни е потърсил по деликатен начин, но ако желаният ефект не е налице, тогава трябва да се прибегне до по-крути мерки: телефонната комуникация трябва да се преустанови.

Правилото е прекратяването на разговора по телефона да стане от наша страна, а не от отсрещната. И така, след като сме приключили с най-важните детайли, трябва да се постараем учтиво да прекъснем разговора. Ако човекът, който ни е потърсил е многословен, трябва да му обясним, че ни предстои неотложна среща, за която трябва да се подготвим. Ако и този опит „удари на камък”, просто следва да затворим телефона, докато разговаряме. Не е любезно да преустановим разговора, докато отсрещната страна говори, но обратният вариант е приемлив. Ако има нещо съществено да каже, човекът който ни е потърсил ще ни позвъни отново. Ако няма, вероятно ще звънне на някой друг.

От казаното до тук можем да обобщим накратко, че съществуват някои неписани правила, касаещи общуването между хората – без значение дали се касае за комуникация в лична или работна обстановка. Това означава, че след определен прекъснат телефонен разговор, добре е да намерим време, за да се чуем с телефонния събеседник, който сме „ощетили“ от прекъсването и да му се извиним или просто да му обясним случилото се. Общото наблюдение на постситуационното поведение сочи, че всички хора като цяло са наясно какви „номера” би могла да изиграе техниката и са склонни да проявяват повече разбиране и такт.

Още по темата:
  • Как да се държим, когато не искаме да проведем телефонен разговор Как да се държим, когато не искаме да проведем телефонен разговор
  • Същност, структура и особености, повлияващи на успешната телефонна комуникация Същност, структура и особености, повлияващи на успешната телефонна комуникация
  • Телефонно поведение, когато ни търсят по работа Телефонно поведение, когато ни търсят по работа
  • Какво може да ни попречи да водим служебен телефонен разговор? Какво може да ни попречи да водим служебен телефонен разговор?
5.0/5 1 оценка

Продукти свързани със СТАТИЯТА

РАЗКЛОНИТЕЛ ЗА ЗАПАЛКА ЗА АВТОМОБИЛ
5.20лв.

РАЗКЛОНИТЕЛ ЗА ЗАПАЛКА ЗА АВТОМОБИЛ

ДЕТСКИ ЧАСОВНИК MYKI SMART GSM
160.00лв.

ДЕТСКИ ЧАСОВНИК MYKI SMART GSM

Безплатна доставка за България!
СТОЙКА ЗА ТЕЛЕФОН ЗА АВТОМОБИЛ
5.40лв.

СТОЙКА ЗА ТЕЛЕФОН ЗА АВТОМОБИЛ

ИЗКУСТВОТО ДА ВОДИМ РАЗГОВОР - ЛЕЙЛ ЛОУНДЗ - ХЕРМЕС
15.95лв.

ИЗКУСТВОТО ДА ВОДИМ РАЗГОВОР - ЛЕЙЛ ЛОУНДЗ - ХЕРМЕС

ОЧАРОВАЙТЕ ОКОЛНИТЕ - ВАНЕСА ВАН ЕДУАРДС - ХЕРМЕС
17.95лв.

ОЧАРОВАЙТЕ ОКОЛНИТЕ - ВАНЕСА ВАН ЕДУАРДС - ХЕРМЕС

ИЗКУСТВОТО НА ОБЩУВАНЕТО - ЛЕЙЛ ЛОУНДЗ - ХЕРМЕС
14.95лв.

ИЗКУСТВОТО НА ОБЩУВАНЕТО - ЛЕЙЛ ЛОУНДЗ - ХЕРМЕС

Коментари към Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да разговаряме

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да  разговаряме
    www.framar.bg 
    на 21 March 2023 в 23:27
    Коментирайте "Как да прекратим учтиво телефонното обаждане, когато вече сме започнали да разговаряме"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Добрите практики
  • Ръководство: Как да...
  • Видове невербална комуникация
  • Междуклетъчна сигнализация
  • Мълчанието и тишината убиват връзката ви
  • Овладейте асертивната комуникация с помощта на пет лесни стъпки
  • Реч
  • Методите, използвани от отровните личности, за да ни манипулират
  • Трудна комуникация: как да се справим с проблемните хора
  • 12 способа за справяне с инатливите хора
  • Бебешки език на тялото – как да го разчетем
  • Парадоксалната комуникация: 6 главни пункта за разбиране й

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Телефон с издържлива батерия - препоръчайте марка

преди 1562 дни, 13 часа и 18 мин.

Трябва ли да ни обезщети Виваком, заради аварията и спирането на интернет, телефон и телевизия?

преди 1702 дни, 8 часа и 49 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Данъчни облекчения за деца под 18 години - подаване през НАП - 2023 година

преди 15 дни, 13 часа и 23 мин.

Леко горчив вкус на брюкселско зеле

преди 22 дни, 4 часа и 37 мин.

Модели акупресурни постелки / килимчета / за вашето здраве

преди 51 дни, 3 часа и 57 мин.

Кой е Jordan Tristan Walker от Pfizer и наистина ли съществува?

преди 53 дни, 10 часа и 1 мин.
Всички
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

АНКЕТА

Ще разчитате ли на пенсията когато остареете

Виж резултатите
Още интересни публикации
Ключът към комуникацията, чрез използването на социалната енергия

Ключът към комуникацията, чрез използването на социалната енергия

от 12 дек 2022г. Прочети повече
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2023 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки“.Научете повечеРазбрах