Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да бъдем по-организирани и ефективни на работа – част 3

Как да бъдем по-организирани и ефективни на работа – част 3

Как да бъдем по-организирани и ефективни на работа – част 3 - изображение

Грижете се за себе си и си правете паузи за почивка

Не можете да работите ефективно, ако не си позволите от време на време да си починете. Предвидете си време от около 10-тина минути, за да си почивате на всеки няколко часа. Подкрепяйте силите си с леки закуски, а след работа отидете на разходка или медитирайте, за да „презаредите” тялото си, за да бъдете по-ефективни.

Спрете с практиката да довършвате задачите в след края на работното време

Ако си наложите да престанете да работите, когато работното време свърши, ще бъдете по-ефективни, когато сте на работа. Наложете си подходящо темпо на работа и се придържайте към него. Планирайте нещо интересно след работа, за да се насърчите да спрете да работите навреме. Започнете да посещавате курсове или практикувайте определени спортове след 17:30 часа.

Освободете се от стреса

Ключът да премахнете стреса е да се чувствате под контрол. Постарайте се времето в ежедневието ви да бъде планирано, за да ви помогне да се чувствате „под контрол”. Уверете се, че имате ясна представа за това, което се очаква от вас по време на работа, за да се избегне излишният стрес. Заемете се нестресиращи приятни дейности след работа (като четене, практикуване на творческо хоби или йога, слушане на музика).

По статията работи: Виктория Милова

Източник и снимки: wikihow.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиПсихологияЛюбопитноЛайфстайлИсторияНовиниЗдравни съветиСнимкиАнкетиНормативни актовеАлтернативна медицинаЗаведенияЛечения