Как да благодарим на интервюиращия, с когото сме комуникирали при интервю за работа
Изпращането на благодарствена бележка до потенциалния работодател е признак на професионална учтивост, която може да Ви открои от вашите конкуренти, явили се на „вашето” интервю за работа.
За тази цел, добре е да разгледате препоръките, към които да се придържате, за да създадете добро впечатление.
Изказването на благодарност към професионалиста, с когото сте комуникирали по време на интервюто за мечтаната от вас работна позиция, е сред най-естествените реакции, освен това, е признак на добро възпитание. Използвайте нещо специфично в заглавието, която да Ви отличи, тъй като е много вероятно интервюиращия да е провел много интервюта през целия ден.
Демонстрирайте, че сте слушали внимателно. Споменете нещо, което интервюиращият ви е казал за компанията, което Вие не сте знаели. Например: "Когато ми казахте за факта "X", си помислих за събитие "Y".
Напомнете на интервюиращия за специфичните умения или качества, които можете да предложите на компанията. Ако събеседникът Ви е споменал за нуждите на компанията от специфичните умения, които имате - напомнете за тези умения.
Съставете, наберете на компютър или напишете на ръка писмото и го изпратете чрез e-mail или по пощата възможно най-скоро (по възможност в деня на интервюто).
Използвайте висококачествена хартия или картичка с подходящ плик (добре е и картичката, и листовете за писма да са в неутрални цветове).
Можете да използвате готови картички с думата "благодаря", отпечатана на лицевата им страна (шрифтът и видът трябва да са класически и елегантни).
Използвайте яркосин или черен химикал. Избягвайте драскащите хартията химикалки и цветните мастила.
Датирайте бележката (например с) 15 март, 2017 година, а не с 15.03.17 г.
Поздравете интервюиращия по име. Може да започнете с: "Уважаеми г-н или г-жа (Иванов/а)" или "Уважаема (Диляна)", ако фирмената култура е по-неформална.
Напишете всичко, което сте планирали. Бъдете искрен и директен. Завършете изказването си с информация за контакт, както и с датата, на която можете да започнете новата си работа.
В края на текста напишете "с уважение", последвано от подписа Ви (отново със синьо или черно мастило).
Помолете доверен човек да провери и прочете благодарствената бележка. Лицето трябва да провери за евентуални граматични, правописни или пунктуационни грешки.
Напишете адреса на плика и пълното име на интервюиращия, а след това, проверете отново как сте изписвали името на вашия събеседник, както и това на фирмата. Проверете интернет страницата на дружеството или се свържете с отдел „Човешки ресурси”, ако имате важни въпроси. Изпратете по пощата благодарствената бележка.
Източник и снимки: wikihow.com
- Деница Михайлова: Няма добра или лоша кариера. Има такава, която е повече или по-малко подходяща за вас като личност
- България води класацията за най-добро място за професионално развитие на жените в Европа за 2020 г.
- Документи, които осигурителите следва да предават в НОИ
- Как да не допускаме грешки, когато изпълняваме задача по време на интервю за работа
Продукти свързани със СТАТИЯТА
СТАТИЯТА е свързана към
- Добрите практики
- Ръководство: Как да...
- 14 психологически трика за перфектно интервю за работа
- Ваня Дункова за метода "Психомоторика": чрез играта и движението децата се учат да овладяват най-доброто за тях в живота
- Как да отговорим при работно интервю на питането: Имате ли въпроси към мен?
- Комуникация и поведение по време на интервю за работа
- Деница Михайлова: Няма добра или лоша кариера. Има такава, която е повече или по-малко подходяща за вас като личност
- 5 признака, че трябва да сменим работата си
- Запознайте се с Краси Георгиев – един вдъхновяващ съвременен пътешественик, организатор на състезания и диетолог
- Как да отговорим на въпроса при интервю: Къде виждате себе си след пет години?
- Фактори, показващи, че водите здравословен начин на живот + инфографика
- Младата писателка Даян Шаер: Сега е вашият момент! Не го изпускайте! Не за всички има утре
Коментари към Как да благодарим на интервюиращия, с когото сме комуникирали при интервю за работа