Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Какво може да ни попречи да водим служебен телефонен разговор?

Какво може да ни попречи да водим служебен телефонен разговор?

Какво може да ни попречи да водим служебен телефонен разговор?  - изображение

Замисляли ли сте се какво може да се обърка, когато водим служебен телефонен разговор? Като първи пример може да се посочат различните индивидуалности на хората, с които следва да говорим по работа. Добре е да се има предвид, че служебната телефонна комуникация е метод, чрез който може да общуваме успешно. За съжаление рядко можем да предоставим готови, „работещи” решения за подобряване качеството на телефонната си комуникация. Въпреки това, има няколко аспекта, с които е добре да се съобразим, водейки бизнес разговор.

Като първи пример може да се посочи фактът, че немалко хора предпочитат първоначално да общуват чрез електронна поща, благодарение на която да си изградят определено впечатление, а след това да започнат да провеждат важните работни разговори по телефона. В тези случаи добре е да не се настоява непременно първо да се води телефонен разговор, защото първата предствава, изградена от околните за нас е изключително важна.

Второто, с което трябва да се съобразим, са часовите разлики. При евентуален разговор, те също биха могли да изиграят лоша шега, когато водим международни работни разговори. Вероятно ще се съгласите, че няма нищо по-неприятно от това да сте потърсили по телефона лицето, с което ви предстои да работите, прекъсвайки съня му, вечерята или ценното време, което прекарва със семейството и близките си.

Третият детайл, който може да провали важен бизнес разговор, е опитът да се имитира акцента на лицето, с което разговаряме по работа по телефона. Избягвайте да го правите, освен това, не е редно да говорим с жаргонни думи и изрази, характерни за географската област или културата на лицето, с което ни предстои да работим. В много малко случаи този маниер на комуникация е подходящ и би помогнал. За да се прибегне към него трябва да разполагаме с богат практически опит. При това поведение, единствената полза е, че хората, с които общуваме, биха могли да се почувстват по-спокойни, но това не се случва много често, тъй като се счита, че фалшивият акцент е признак за неискреност в комуникацията или е знак за неуважение към личността.


Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиПсихологияФизиологияНовиниСнимкиЛайфстайлЗдравни съветиЛюбопитноОбразованиеСпортИнтервютаИстория