Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да направим по-добро впечатление по време на телефонен разговор, 2 част

Как да направим по-добро впечатление по време на телефонен разговор, 2 част

Как да направим по-добро впечатление по време на телефонен разговор, 2 част - изображение

Към първа част >>> тук

Отидете на по-тихо място

За предпочитане е да не водите професионалните си разговори в колата или в шумна среда. Намерете тиха и удобна стая, където няма да бъдете притеснявани. Фоновият шум може да бъде изключително разсейващ при комуникация и винаги звучи непрофесионално. Тихата стая ще ви помогне да се съсредоточите върху обаждането и ще Ви позволи да насочите вниманието върху събеседника Ви, а не върху факта, че чувате трафика навън.

Разгледайте любима снимка

Ако понякога изпитвате затруднение в това да звучите позитивно, можете да погледнете за момент към любим предмет - например снимка, която Ви кара да се чувствате добре. Подходящи са изображенията на любимото Ви място или семейството. Това може да подобри вашето настроение, а това ще проличи по гласа Ви.

Осигурете си чаша вода, от която може да отпивате

В случаите, когато разговорът е продължителен, едва ли ще искате гласът Ви да започне да звучи дрезгаво. Понякога нервността също може да допринесе за сухотата в устата. Самото знание, че имате "подкрепата" на студена и тонизираща чаша вода ще Ви помогне да говорите толкова дълго, колкото е необходимо.

Снабдете се с лист и химикал

Те ще Ви помогнат да си водите бележки по време на събеседването си. Подгответе си тези материали преди да започнете телефонното събеседване, за да не ви се налага да мислите за тях по време на разговора. Понякога телефонната комуникация изисква да се придържаме към определени утвърдени стъпки. И така, вместо да се опитвате да запомните всичко на момента, напишете най-важните детайли, за да си гарантирате бъдещи успехи и след първоначалния разговор.

Набавете си всичко, нужно за целите на телефонния разговор

Постарайте се да си служите с различни надеждни източници за справка, които да ви помогнат по различните теми, касаещи характера на служебната телефонна комуникация. Благодарение на тях ще можете да реагирате бързо и да проверявате данни, които не се налага да помните.

Към трета част >>> тук

Над материала работи: Виктория Милова

Източник: wikihow.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиПсихологияСнимкиЛайфстайлЗдравни съветиЛюбопитноНовини