Начало Социални грижи Добрите практики Ръководство: Как да... Как да благодарим на интервюиращия, с когото сме комуникирали при интервю за работа

Как да благодарим на интервюиращия, с когото сме комуникирали при интервю за работа

Как да благодарим на интервюиращия, с когото сме комуникирали при интервю за работа - изображение

Изпращането на благодарствена бележка до потенциалния работодател е признак на професионална учтивост, която може да Ви открои от вашите конкуренти, явили се на „вашето” интервю за работа.
За тази цел, добре е да разгледате препоръките, към които да се придържате, за да създадете добро впечатление.

Изказването на благодарност към професионалиста, с когото сте комуникирали по време на интервюто за мечтаната от вас работна позиция, е сред най-естествените реакции, освен това, е признак на добро възпитание. Използвайте нещо специфично в заглавието, която да Ви отличи, тъй като е много вероятно интервюиращия да е провел много интервюта през целия ден.

Демонстрирайте, че сте слушали внимателно. Споменете нещо, което интервюиращият ви е казал за компанията, което Вие не сте знаели. Например: "Когато ми казахте за факта "X", си помислих за събитие "Y".

Напомнете на интервюиращия за специфичните умения или качества, които можете да предложите на компанията. Ако събеседникът Ви е споменал за нуждите на компанията от специфичните умения, които имате - напомнете за тези умения.

Съставете, наберете на компютър или напишете на ръка писмото и го изпратете чрез e-mail или по пощата възможно най-скоро (по възможност в деня на интервюто).

Използвайте висококачествена хартия или картичка с подходящ плик (добре е и картичката, и листовете за писма да са в неутрални цветове).

Можете да използвате готови картички с думата "благодаря", отпечатана на лицевата им страна (шрифтът и видът трябва да са класически и елегантни).

Използвайте яркосин или черен химикал. Избягвайте драскащите хартията химикалки и цветните мастила.

Датирайте бележката (например с) 15 март, 2017 година, а не с 15.03.17 г.

Поздравете интервюиращия по име. Може да започнете с: "Уважаеми г-н или г-жа (Иванов/а)" или "Уважаема (Диляна)", ако фирмената култура е по-неформална.

Напишете всичко, което сте планирали. Бъдете искрен и директен. Завършете изказването си с информация за контакт, както и с датата, на която можете да започнете новата си работа.

В края на текста напишете "с уважение", последвано от подписа Ви (отново със синьо или черно мастило).

Помолете доверен човек да провери и прочете благодарствената бележка. Лицето трябва да провери за евентуални граматични, правописни или пунктуационни грешки.

Напишете адреса на плика и пълното име на интервюиращия, а след това, проверете отново как сте изписвали името на вашия събеседник, както и това на фирмата. Проверете интернет страницата на дружеството или се свържете с отдел „Човешки ресурси”, ако имате важни въпроси. Изпратете по пощата благодарствената бележка.

Източник и снимки: wikihow.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСоциални грижиЗдравни съветиАнкетиИнтервютаЛайфстайлИсторияЛюбопитноНовини